17 augusti 2009

Smaljeansen sitter!

Innan jag blev gravid köpte jag ett par jeans som var en storlek för små, helt enkelt för att min storlek var slut. Kan det ha varit storlek 25 i midjan? MAX 26. Jag fick knappt på mig dem då och använde dem sparsamt av rent humanitära skäl. I morse tog jag på mig dem igen. De satt! Mycket schmäckigt satt de, men jag fick upp dragkedjan utan problem! Fatta vilken seger. Fatta. Vilken. Seger. Jag kan ha mina smaljeans igen.



... okej, de satt inte särskilt snyggt över låren men vad fan.



... ja ja, om ni nu måste veta var det inte särskilt kul att sitta och fika hos grannen. I ärlighetens namn gjorde det rätt ont.



... jamen okej då, jag erkänner att jag knäppte upp byxorna så fort jag kom hem.



... nej, jag knäppte aldrig byxorna igen, tackar som frågar.



... jaha, men om jag ville byta till ett par mjuka Twistedbrallor klockan 12.30 får jag väl göra det bäst jag vill. So what? Det var fortfarande en seger. Ish.


Levis Twisted i herrmodell, storlek typ 30.

2 kommentarer:

  1. jammen endå. Vilken grej! Mina kläder går liksom inte att knäppa alls. Varken brallor eller blusar. Men det beror ju på att Skrytpappan av misstag kok-tvättat allt i 100 grader. Eh. Typ. Vilken skurk va?

    SvaraRadera
  2. Men äääääh. Du är ju grym ju babe. Starkt jobbat!

    SvaraRadera