1 augusti 2009

Läsarstorm framför ögonen

Jag brukar roa mig med att hålla koll på mina läsarsiffror. Jag sitter på Bloggtoppen och uppdaterar och uppdaterar för att följa utvecklingen live efter man har skrivit ett inlägg. Det är så roligt att se när det rasar iväg mitt framför ögonen, medan man sitter och trycker "uppdatera sida".

"15 unika besökare... komigennurå, 15 igen... jag får kolla fejan en stund... men nu då, nej bara 15 igen... uppdatera... 15 besökare... kolla Aftonbladet... nu kanske... 15 besökare, fuck... uppdatera... 15 besökare... kolla alla bokmärkta bloggar... 15 besökare... lämna kommentar på någon blogg... nu då? nej 15 besökare... lämna kommentarer på fyra bloggar till... 16 besökare, hell yes!"

I dag är jag den 5862:a mest lästa bloggen på Bloggtoppen så att det är väl inget konstigt att det tickar på sådär.

3 kommentarer:

  1. Det handlar om att hänga i och fortsätta skriva briljant. Som du gör. Ge dig inte, den här bloggen är för bra för det.

    SvaraRadera
  2. Åh,tack snälla du, vilken fin kommentar.
    men bara for the record var inte detta menat som ett tyck-synd-om-bloggaren-med-inte-så-många-läsare-inlägg. Jag är glad att någon alls vill läsa min blogg, för även om det såklart är vansinnigt kul med läsare är det egentligen för min egen och Helmuts skull jag skriver. :-)

    SvaraRadera
  3. Känner igen mig i det, värsta stammisen på bloggtoppen, kollar hela tiden. Tycker det är kul att se hur många som varit inne och läst. Men det jag inte brukar göra är att se före och efter jag skrivit ett inlägg, måste börja kolla det på en gång.
    Hälsningar Natta

    SvaraRadera