2 september 2009

Photoshopmagikern jobbar på


Visst har ni sett "Gladiator"? Kom ni ihåg de där drömska och dramatiska vetefälten där gladiatorns familj kutade runt? Jag kom att tänka på dem när jag såg den här bilden från min och Helms fotosession på fältet.


Stärkt av min tidigare framgång satte jag genast tänderna i bilden. Lika vackert som "Gladiator" nu, tänkte jag medan jag satte mina känsliga fingrar i arbete. Vackert och dramatiskt, men let's not overdo it.


Japp, där satt den. Den här sätter jag upp bredvid den andra barnvagnsbilden. Folk kommer att häpna och säga "Åh. Ah. Så tjusigt! Och du har manipulerat den i Photoshop, säger du? Det hade man aldrig kunnat tro. Det dräller ju av självlysande himlar och galet kontrastrika fält här i krokarna.".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar