11 december 2009

Best of Äh, väx upp! August 2009

De här inläggen tyckte ni bäst om i augusti. Hade jag tänkt skriva något om varje inlägg, men det tillåter inte Helmut i dag.  Hinner ej förklara rangordningen, men kanske listar ni ut den själva, ni smartobertilar. *nej Helmut, inte ugnen!!!!*
PS. Roliga fakta: detta inlägg har tagit mig ca 2,5 timmar, ej effektiv tid, att fixa. Det kan man inte tro va.

Delad 5:a:
Ägd! (3 kul 1 kommentar)
Varning! (3 kul 1 kommentar)
Så gick det till när vi fick veta att Helmut var på väg (3 kul 1 kommentar)
4:
Sånt man säger (3 kul, 1 bekant)

3:
Gammalt trick (3 kul, 2 bekant)

2:
Helmut stajlar på BVC (4 kul)

1:a:
Udda fåglar (4 kul, 1 bekant)

4 kommentarer:

  1. Helmut rockar på BVC är min favvo :) Fast jag gillar allt, jag är sjukt imponerad av ditt skrivande (detta säger jag inte bara för att det närmar sig jul och jag misstänker att du gör julgodis i samma perfekta anda som du bakar).

    SvaraRadera
  2. Oj oj. Jag som inte skulle göra nåt julgodis. Nu måste jag nog. ;)
    Tack Skrytis!

    SvaraRadera
  3. Min favorit är också Helmut stajlar på BVC..
    Jag håller med föregående kommentator (?) du skriver hemskt roligt och jag skulle vilja jämföra dig med Martina Haag. Jag blir inte förvånad om vi snart kan köpa en pocket med Helmut som huvudperson...

    Detta julgodis...är det ngt som går att skicka, tro ??? =)

    SvaraRadera
  4. Mä, mer beröm? Vad ni är snälla. En bok vore ballt att ha skrivit, men chansen är nog minimal. Men bara för att du tror att jag skulle fixa det måste jag nog skicka iväg lite julkarra till dig också Jennie. :)

    SvaraRadera