3 december 2009

Helmuts vanligaste ljud och dess betydelse

[dæ]
Jag har ingen aning om vad du frågar mig om just nu, men jag gissar att du återigen vill veta var lampan är.

[daːdaːdaːdaːdaː]
 Mycket att stå i i dag. Greja med den här, fixa med den där, pillra på dom där. Rätt härligt med lite saker att göra.

 [mː]
Alert, alert! Börjar bli less på att sitta här. Gör något åt min situation den närmsta minuten, annars skriker jag.


HUR kan du göra såhär mot mig? Du vet mycket väl vad jag menar. Jag trodde att du skulle föreställa min mamma, men så utsätter du mig för det här? Nu gör jag slut.

1 kommentar:

  1. sv; tackartackar=)

    ja, inte får man ha nåt ifred längre ;D men det är bra på ett sätt, för varje gång jag lägger telefonen nånstans och inte hittar den lyckas denver alltid rota fram den tillslut ;D

    SvaraRadera