20 december 2009

Skit också!



Jag har skurit upp hela handen (ja, jag inser att det kanske inte direkt ser ut så, men så kändes det faktiskt) med en vanlig slö himla skitbordskniv bara för att jag skulle öppna Helmuts pipmugg som sitter åt så övermagisktjordiskt hårt att man tror att man i ett förvirrat ögonblick råkade superlimma ihop den när man fyllde den med vatten. Satans himla skitmugg! Det är muggens fel alltihopa.

Lite bordsknivens också, den ska jag kasta bort. Himla skitkniv.

Det är inte alls mitt fel som våldsamt skulle kniva upp en plastmugg som jag höll i handen.

...

Kanske att det är vattnets fel också, som förmodligen direkt orsakade själva slintningen. Dumma vatten.

1 kommentar:

  1. Släng alltihop, dumpa! Såna där farliga grejer ska man göra sig av med snarast för en trevligare tillvaro.

    SvaraRadera