23 december 2009

Minuterna innan dådet

Polisen har säkrat ytterligare bevis, en serie foton, i kaninfallet. Här är de, i kronologisk ordning, tagna med några sekunders mellanrum (helt sant - han var mycket obestämbar denna morgon), minuterna innan kaninen försvann från sitt hem (inte riktigt lika sant tror jag). Polisen har med hjälp av en tankeläsare kunnat fastställa den misstänkte 0-åringens tankar vid varje bild (detta är dock helt, ähum, sant... ish... eller ja...).


Yo, mum. What up, dawg?


Du, har du sett lampan? Sjukt fascinerande.


På tal om ingenting alls, du skulle bara veta vad jag planerar för bus.


Eller bus och bus, det är mer ett brott, skulle man kunna säga. Jag ska plocka en kaninjävel.
 

Hoho, ja det blir festligt det. Jag är för klämkäck.


Eller vänta, vad ska övriga i kaninfamiljen säga? Blir inte de ledsna?


De blir nog glada att bli av med en runt frukostbordet, de är ju så många.


Mmmmmmm...  Frukostbord...


Ja, just ja, det var roligt att kaninerna blir av med en, för är så många.


Och sen, när jag är klar med kaninerna, då tar jag lampan också.


Plötsligt saknar jag ork och livslust. Vi struntar i hela operationen.


Eller var det bara magont? Vänta. Trycker. På. Lite. Så. Får. Vi. Se...


Eh, ja, jo, känns kanske lite bättre...



Hahaha, du, har du sett på lampan? Sjukt rolig.


Just ja, den skulle jag plocka efter jag plockat kaninen.


Ååååh, så kul. Can't wait. Nu sätter vi igång!

1 kommentar:

  1. =) Jag vill inte tro det men om du har en tankeläsare att tillgå så får jag väl motvilligt ge mig!

    SvaraRadera