10 januari 2010

Webben och jag




Hej vänner!

Otekniska morsan här.

Jag trodde att jag var smart som planerade tidsinställda inlägg, så att det kommer en någorlunda jämn ström inlägg, och inte blir inläggsbomber när Helms sover. Men jag klarar ju för fan inte av det enklaste av ingrepp i teknikens värld.

Så om det flashar förbi konstiga inlägg, om sidan är helt svart eller all text är upp och ner så är det bara jag som skapar merjobb åt mig själv. Bara så vi alla vet. Framöver kan ni gärna låtsas som att det regnar vid alla händelser från oskyldiga stavfeö (ha! det blev ett ärligt stavfel precis där, och nu vill jag inte rätta bara därför) till att jag råkar skicka the blue screen of death er väg. Ingenting är någonsin meningen, det är alltid ren okunskap eller otur.

Mvh,
En som anmälde intresse för att jobba mer med webben efter mammaledigheten. Bra, bra. Jobbigt läge vid löneförhandligen bara.

1 kommentar:

  1. Mänsklighet kallar jag sånt, det är inte meningen att man ska kunna å fatta sånt där tror jag...

    SvaraRadera