16 januari 2010

Morning has broken ... ... ... not!

God morgon!
Helmut har varit igång sedan 03. Jaha, varför det undrar ni? Ja inte vet jag, säger jag. Men han har i alla fall hunnit med att hälsa på en del lampor (utförs med öppen handflata mot lampan, samtidigt som man säger psssss), skapat total oreda i de sorterade högarna med sockar och underkläder (det var festligt tyckte Helms. Inte jag.) och fastnat med pyjamasen i ett knopphandtag på tv-bordet (det var festligt tyckte jag. Inte Helms).

Men nu tror jag faktiskt att han har hunnit det han skulle göra istället för att sova. Tycker mig kunna skönja en trötthet.

Japp. Nu går vi i sängs. Vad säger du Helms?



... eller så stannar vi uppe ett tag till, ja.

3 kommentarer:

  1. åh gud, och jag som gnällde över att gå upp kvart över fyra i morse. Vilken amatör jag känner mig som nu.

    SvaraRadera
  2. Whiskey fumkar ALLTID, både till dig och lille H!!!

    =)

    SvaraRadera