14 januari 2010

Barn vill göra de underligaste saker


Nej Helmut. Det spelar ingen roll hur mycket du klagar. Du har fått leksaker som du kan leka med här under de två minuter jag sminkar mig. Det funkar verkligen inte att du följer med på toaletten. Varför? Men gissa. Du har verkligen ingen aning? För att du har varit farligt nära att suga på toalettringen och få tag i toalettborsten v a r e n d a gång du har fått följa med, därför får du inte följa! Ja, jag vet att de ser vita och rena ut, men tro mig, du kommer att tacka mig när du blir äldre.

3 kommentarer:

  1. Du ska veta bvilka saker jag plockade ur min dotters mun när hon var mindre.... Voine voine...

    =)

    SvaraRadera
  2. Toalettborstar i all ära, men det värsta som hänt här är när jag en dag i sommras såg hur det rann blod ur munnen på lillkillen (1 år nu) - Blev ju livrädd!!
    Men det visade sig att det "bara" var en blodfylld fästing som katten släppt, som han tuggat sönder! UÄCK!!!

    SvaraRadera