7 januari 2010

Best of Äh, väx upp! September 2009

Jahaja. Det här tyckte ni mest om i september. Vinnarinläggen utses av era reaktioner: 1) flest antal kul och om det är lika många 2) flest antal bekant och om det är lika många 3) flest antal rart och om det är lika många 4) flest kommentarer.

Jag hoppas att ni verkligen klickar in på inläggen. Jag har ju kommit på hela den här Best of-grejen för att ni för det första ska tro att den här bloggen är bättre än den egentligen är när ni får ett koncentrat av bra inlägg och för att jag för det andra ska kunna återanvända inläggen som jag skriver. Annars går de ju om intet begriper ni väl.

Septembers 5:e bästa inlägg (4 kul, 3 bekant, 3 rart): 
Helmut började känna sig varm i kläderna hos oss och tog sig ett mellanmål när han blev sugen - med blandat resultat.

Septembers 4:e bästa inlägg (5 kul): 
Helmerns Friday Night Fever-dans verkade ha muntrat upp i stugorna.

Septembers 3:e bästa inlägg (5 kul, 1 kommentar):
Svininfluensan är verkligen inget att skratta åt. Om man inte heter Helmut.

Septembers näst bästa inlägg (5 kul, 1 rart): 
Det var väl för väl att jag köpte för lite grädde när älsklingen fyllde år, annars hade ni aldrig fått ta del av min födelsedagshemlis.

Septembers bästa inlägg (5 kul, 2 bekant): 
Det allra bästa av de 75 inläggen under september 2009 var enligt er en liten tanke om bajs. Vad säger det om mina läsare? Att de, precis som jag, fortfarande håller bajshumorn högst, kanske.

1 kommentar:

  1. Åhhhh vilket härligt skratt lille H har, det smittar verkligen. Sitter på jobbet och folk vänder på huvudet för att se vad jag skrattar åt...

    =)

    SvaraRadera