25 november 2009

Sugfisk

Helmut fick ett smärre psykbryt i dag när jag förbjöd honom att leka sugfisk på undersidan av mina skitiga sneakers. Det kan man ju tycka är illa av flera orsaker.
1) Han vill suga på undersidan av mina sneakers. #Äckligt.
2) Han vill suga på undersidan av mina sneakers så mycket att han blir vansinnig när han inte får. #Stört.
3) Jag har frågat både Bullen och KP, och detta är helt normalt. (Nej jag har inte det, men jag tror att de skulle säga att det är normalt. Allt är alltid normalt.) Hade vi verkligt tänkt på alla aspekter när vi skaffade barn? #Ogenomtänkt.

2 kommentarer:

  1. DEt finns säkerligen någon viktig vitamin som bara går att få genom skitiga sneakers! Du kan vara helt lugn!

    SvaraRadera
  2. Jag gillar sugfiskar, dom gör rent och fint.

    SvaraRadera