27 november 2009

Biverkningar från vaccinet

Efter svininfluensevaccinet i måndags har Helmut varken kunnat gå (inte ens baklänges!) eller prata. Jag måste hålla i hans armar för att han överhuvudtaget ska klara av att stå och när han väl går tar han jättehöga kliv och går helt hjulbent. Det ser verkligen jättekonstigt ut. Sedan får han bara fram en massa nonsensord, typ babbabbaaaa och sssssst. Att konversera med honom är helt hopplöst.

Jag trodde att det här skulle ge med sig, men nu har det gått fyra dagar! Ska jag kontakta sjukvården eller..?

2 kommentarer:

  1. Äsch, dom säger bara att allt är normalt. Du måste ta saken i egna händer. Säg till honom på skarpen och medicinera regelbundet.

    SvaraRadera
  2. Oj ja det tycker jag verkligen att du ska göra! Jag hade gjort det för längesen

    SvaraRadera