29 november 2009

Jaha. Och vad gör jag nu då?

Nämen alltså. Jag (tror att det är jag, kan dock vara älsklingen också) har förlagt mitt livs viktigaste sladd. Den jag tankar över alla mina bilder till datorn med, aka hushållets enda strömsladd till våra två iPhones. Såatteh, nu blir det verkligen jättebra inlägg framöver - jag som tar alla bloggbilder med iPhonen. Jag börjar på en gång.

(Nu får ni tänka er en jätterolig bild på Helmut som gör sin skeptiska piratgrimas, ni vet)

Sex rätt på tipset i går. Jag säger som Helmut.

(Ja, alltså jag sitter också och grimaserar sådär som Helms på den där bilden som ni får fantisera ihop, för jag är inte så nöjd över sex rätt faktiskt. För två veckor sedan fick vi minsann 11 rätt på den patenterade vackernamnsmetodiken.)

2 kommentarer:

  1. Jag tror att det är elsklingen ;)

    SvaraRadera
  2. jag vill oockså ha en iphone!

    Men varför har inte era två mobiler Varsin sladd??

    SvaraRadera