24 juli 2009

Härifrån till evigheten


Den här lilla gynnaren köpte jag för att Helmut ska ha något att titta på när har gjort blöjan full. Drar man honom i svansen spelar han (ja tigern alltså, inte Helmut) den där jämras juleljuslåten. Ni vet. "Låt mig få tända ett ljus. Tända det bara för dig. Bambambambambambambam. Se hur du ler litegrann." Och sedan börjar den om. "Låt mig få tända ett ljus. Tända det bara för dig. Bambambambambambambam. Se hur du ler litegrann." Och sedan börjar den om. "Låt mig få tända ett ljus. Tända det bara för dig. Bambambambambambambam. Se hur du ler litegrann." Och sedan börjar den om.

Nämensåatteh. Det var ett råbra köp. Jag är glad att jag valde en låt som jag inte kan texten på ordentligt och som inte heller fastnar på hjärnan. "Låt mig få tända ett ljus. Tända det bara för dig. Bambambambambambambam. Se hur du ler litegrann." Härifrån till evigheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar